Drzá delegátka

Sep 15, 2014 · 37,700 views ilkren

Nevím jak pro vás, ale pro mě je sousloví "rodinná dovolená u moře" souhrnným pojmenováním směsi stresu, nervozity, neustálých tahanic a přemrštěných finančních výdajů. Ani letos to nebylo jiné; naše soužití v těsném apartmánu v jednom z nesčetných přímořských letovisek provázely od počátku všechny zmíněné atributy. Ke všem těmto "radostem" se navíc u mě přidružila sexuální frustrace. Manželka i u moře pokračovala v přístupu podle hesla "Na takové hlouposti teď nemám čas". Přestože stále se opakující vypravování se na pláž a návraty z pláže přinášely řadu možností zahlédnout při opakovaných převlékáních její vnady, i po dvou porodech stále velmi přitažlivé, každý můj pokus o nenápadný dotyk provázelo okamžité ucuknutí a pohoršený pohled. Když pak večer děti usnuly, její oči zabořené do knížky a pevně překřížené nohy dávaly jasný signál, že i teď je pro mě zcela nedostupná. A tak jsem stejně jako před lety v pubertě živil svou vzrůstající a stále neukojenou sexuální touhu pohledy na dívky a ženy, opalující se na pláži "nahoře bez". Jen tentokrát jsem už nekoukal jen po mladých s pevnými ňadry, ale kochal jsem se i vnadami těch dospělejších, jimž se nad často kulatým bříškem pohupovaly plné, objemné prsy, nakynuté a trochu povislé prodělaným kojením. Chvilku se zdálo, že jeden slibný objekt erotické touhy budu mít hned v sousedství; první den odpoledne vyšla na vedlejší terasu štíhlá blonďatá Polka, odhadem sotva šestnáctiletá, a jelikož si mě nevšimla, bez rozpaků si svlékla horní i dolní díl černých plavek a nahá je věšela na šňůru. Vystavila se mi tak bezelstně, že jsem v odpoledním sluníčku mohl málem spočítat jemné zlatavé chloupky na její zaoblené buchtičce, rozdělené do dvou růžových bochánků výraznou rýhou. Když si mě dívka konečně všimla, po tváři jí přeběhl výraz upřímné paniky a jak nevěděla, jestli si dřív zakrývat hrudník nebo klín, ještě několik vteřin mi poskytovala výhled na své dospívající půvaby, než se konečně zahalila a roztomile špitla "Hello.". Pozdravili jsme se to odpoledne eště několikrát a pokaždé přestože už byla vždy oblečená, měl jsem z jejího úsměvu pocit, že jí to drobné faux pas možná až tak nevadilo. Mou představivost rozněcoval tento blonďatý anděl bohužel jen do druhého dne, kdy jsem ho naposled zahlédl, jak sedí u vchodu do hotelu na sbaleném kufru a s iPodem na uších čeká na odvoz na letiště. Do sousedního apartmánu s epak nastěhovala dvojice norských leseb středního věku, které mi přes zábradlí posílaly jen podmračené pohledy.

Pořádnou dávku šmíráckého vzrušení jsem si dopřál neplánovaně díky lodnímu výletu, který jsem absolovoval se starším potomkem. Na třech palubách výletní lodi se tísnilo snad tři sta turistů a jelikož během plavby se několikrát stavělo na koupání u některé z pláží nebo i rovnou z paluby do moře, ve výši očí mi neustále defilovala přehlídka dámských ňader a zadečků v tu méně, tu více odhalujících koupacích úborech. S postupem času, jak bylo některým ženám nepohodlné být na palubě v mokrých plavkách, přibývalo nenápadných převlékání za clonou osušky či pod dlouhými sukněmi, jelikož nepočetné toalety na našem plavidle zdaleka nemohy poskytnout úkryt všem. Stačilo mít přehled o svém okolí a dobře se dívat a letmo zahlédnutých bradavek a klínů, dohladka vyholených i krásně zarostlých, utěšeně přibývalo. Neunikla mi především nakrátko ostříhaná hubená zrzka, která si obratně navlékla modré minišaty na nahé mokré tělo, takže jejich látka na ni okamžitě přilnula jako druhá kůže. Když si uvědomila svou chybu, bylo už pozdě, a tak dokud trochu neoschla, seděla kousek ode mě mírně nesvá s nádherně vyrýsovanými bradavkami, bojovně vztyčenými na malých plochých ňadrech. Celkově ale tenhle zážitek spíš jen zvýšil mou neukojenost a frustraci. K té kromě nucené sexuální abstinence přispíval i obvyklý nešvar českých cestovek: řada věcí se v realitě od katalogového popisu značně lišila, pochopitelně k horšímu. A tak neodpovídala velikost našeho apartmánu ani jeho vybavení, k pláži bylo citelně dál a blízký bar s hlučným karaoke rozhodně nezapadal do definice klidného prostředí pro rodiny s dětmi. Manželka udělala to, co v těchto situacích dělá vždycky: začala mě z těchto nedostatků vinit a nutit mě pokusit se přes naši delegátku sjednat nápravu. Jak už to bývá, nevedlo to k cíli. Dohněda opálená, trošku korpulentní černovláska Lucie mi silným moravským akcentem vyložila něco v tom smyslu, že takhle to zkrátka chodí, dále mě poučila, že bydlí celkem daleko od našeho hotelu, takže sem denně jezdit nebude, čímž považovala celou věc za "vyřízenou". Když jsem se díky manželčině moření dožadoval nápravy aspoň těch nejpalčivějších renonců, její nadrzlá arogance přešla až do výsměšné polohy. "Podívejte se, pane Hrabě, já pro Vás prostě nic víc udělat nemůžu.", smála se mi do očí, když jsme se sešli v našem apartmá, zatímco manželka odplula s dětmi na pláž. Posupně jsem si měřil tu oplácanou dylinku, které se pod blůzkou cestovní kanceláře nadouvalo nepřehlédnutelné poprsí a barevná šňůrka u krku prozrazovala, že až ji přestanu otravovat a bude moct blůzku svléct, zamíří v plavkách rovnou na pláž nebo k některému z bazénů. Místní fešáci jsou z takhle obdařené české holky určité celí paf.

Jenže já měl už dost hučení své ženy i té drzosti, že nám cestovka nedokázala do apartmánu aspoń zařídit v Praze opakovaně potvrzenou dětskou postýlku. Měl jsem dost i toho, že to už třetí den musím řešit a nemůžu se položit na horký písek pláže nebo do stínu hotelového baru. Měl jsem dost toho drzého úsměvu a zjevné neochoty dělat svou práci. Asi jsem podvědomně měl dost hlavně své celkové frustrace, tu sexuální nevyjímaje. A tak když se Lucie ušklíbla a teatrálně zadeklamovala "I kdybyste mi nasekal na zadek, vážně s tím nic nezmůžu.", což doprovodila natočením svého ne právě malého pozadí v bílých šortečkách směrem ke mně, vzteky jsem vyletěl ze židle a z těsné blízkosti jí zavrčel do ucha: "Abyste se nedivila." Otočila se přes rameno a vyzývavě mrkla: "Ale jděte..." A to spustilo něco, co bych do sebe nikdy neřekl. Vytočený na nejvyšší míru jsem totiž Lucii popadl za zadnici, strhnul jí šortky a plavkové kalhotky pod nimi a začal ji důrazně plácat dlaní přes nahaté půlky, až vyjekla. Pokoušela se mi vytrhnout a ječela jako pominutá, ale natlačil jsem ji na kuchyňskou linku v naší minikuchyni a nemilosrdně dál trestal její prdelku, až to mlaskalo. Prala se se mnou a škubala sebou, takže jsem jí musel zkroutit ruce za zády a namáčknout se na ni. "Já ti ukážu, ty mrcho, ty svině líná, ty...", chrlil jsem ze sebe a cítil, jak se pode mnou její kypré tělo vlní a hází sebou. A právě těsný kontakt s jejími ženskými křivkami způsobil, že jsem pocítil kromě vzteky i vzrůstající vzrušení a počínající erekci. Lucie jen neartikulovaně prskala a chrčela, ale k mému údivu její odpor postupně slábl a po chvilce už stála přede mnou v mírném předklonu bez pohybu, jen oddechovala a tiskla se zadkem na moje slabiny. Mé ztopoření musela cítit určitě. Chvilku jsem váhal, co to celé znamená, a pak jsem zkusmo přitlačil pánví proti její zadnici a zároveň objal rukou zepředu její břicho. Slabě, sotva slyšitelně vydechla a prohnula se. Dodal jsem si odvahy, sjel rukou na jejím břichu za gumu šortek a vzápětí i pod plavkové kalhotky, vpředu ještě vytažené. Ucítil jsem pod prsty horké záhyby Lucčina klínu a jemné šimrání jejího ochlupení. Přejel jsem přes její kočičku zlehka prsty a pak ji důrazněji stiskl. Lucie zaklonila hlavu a nepokrytě vzdychla. Když jsem začal její mušličku mnout, ohmatávat a vjíždět prsty mezi horké závojíčky, kde jsem cítil vlhko, přešla v souvislé sténání. Pokaždé, když jsem její pohlaví sevřel trochu důrazněji, vzrušeně hekla. Nebylo pochyb, že má zálibu v poněkud drsnějším zacházení a já se rozhodl toho využít.

Strhnul jsem jí prudkým pohybem šortky i spodní díl plavek až na stehna, odkud se vzápětí svezly k jejím kotníkům, a přiměl ji rozkročit se. Pak jsem uvolnil z textilu svůj ztopořený ocas, přece jen trochu s rozpaky. Ty se ale zcela rozplynuly, když se mi Lucie odevzdaně nastavila a rukou, vsunutou pod břicho, si rozevřela pysky své částečně oholené prciny. Vzrušený tou podívanou, přitiskl jsem k té nastrčené frndě své péro a pak ho do ní zabořil. Zajel jsem do ní na první příraz, tak mokrá a rozevřená byla. "Jooooo....", vydechla a pohodila zadnicí proti mému klacku. Sevřel jsem její velké půlky s neopáleným obrysem plavek a začal Lucii šukat. Vycházela mi pohyby pánve vstříc a pokaždé, když jsem ji plácnul přes prdel, hlasitě vyjekla. Po dlouhém čase sexuálního půstu jsem si šukání její krásně horké a pružné kundy užíval a jen jsem se snažil, abych nezvadnul příliš brzy. Napadlo mě vyzkoušet ty veliké kozy, které se tak výmluvně rýsovaly pod firemní blůzkou, a tak jsem pod ni zajel oběma rukama a nahmatal je v zajetí košíčků plavkové podprsenky. Překvapivě snadno se mi je podařilo osvobodit, stačilo trhnout podprdou nahoru, obě kozy spodkem vyklouzly a pleskly o sebe. Dychtivě jsem je sevřel prsty, hnětl je, mačkal a prohmatával rychle nabíhající čudlíky bradavek. Během chvilky se Lucii vztyčily do podoby dvou pořádných špuntů, za které jsem tahal, jak jsem třepal celými prsy, až se vlnily sem a tam. Lucka sténala a vypínala svůj hrudník proti mým nenasytným dotekům, zatímco povzbuzovala stahy své kundy můj ocas k dalšímu pohybu. Cítil jsem, že to už dlouho nevydržím, a tak jsem ji začal tvrdě ojíždět a nechal věcem volný průběh. Když to na mě po chvilce přišlo a s tlumeným sténáním jsem jí začal stříkat do štěrbiny, zřejmě si toho ani nevšimla; s čelem opřeným o kuchyňskou skříňku a hlasitým hekáním házela svou zadnicí proti mému cákajícímu péru, dokud se konečně i ona neudělala.

Zhroutila se horní částí těla na kuchyňskou linku, přerývaně dýchala a snad ani nevnímala, že jsem na ni nalehnul, oběma rukama svírám její smáčknuté kozy, čelem se opírám o její zpocená záda a sem tam opožděným záškubem dokončuju vystříkání její projeté pipiny. Uběhlo možná několik minut, během nichž pode mnou beze slova jen oddychovala. Teprve když se můj vycákaný ocas zmenšil na klidovou velikost a se slyšitelným mlasknutím vyklouzl z její štěrbiny, pomalu jsem se vrátil do reality a vstal. Spěšně jsem si natáhnul kraťasy a s obavami čekal na reakci udýchané delegátky, protože přece jen, naše divoké milování začalo jednoznačně proti její vůli. Žádné výčitky nebo scény se však nekonaly; Lucie se po chvilce napřímila, s nepřítomným výrazem se upravila, trochu roztržitě a jakoby překvapeně se na mě podívala a zakoktala něco v tom smyslu, že se pokusí aspoň některé ty věci dát do pořádku. Pak se rozhlédla kolem sebe, jako by něco hledala, a se stále jakoby skelným pohledem odešla. Stál jsem tam ještě dlouho jako přimrazený, než jsem se dal i já trochu do kupy a odešel ve stavu mírného šoku na pláž. Manželka mi pochopitelně vynadala, kde jsem byl tak dlouho a zahrnula mě přívalem otázek, co jako ta nána hodlá s tím a oním dělat. S mými zmatenými a neurčitými odpovědmi se nespokojila a jedovatě konstatovala, že to ji mohlo napadnout, že s tou prsatou rajdou nic kloudného nevyřídím. Den nějak uběhl a já večer ležel na posteli vedle opět si usilovně čtoucí ženy, přihlouple jsem se usmíval a před očima si přehrával zážitek z dnešního dopoledne. Přemýšlel jsem, jestli to byla náhoda, nebo Lucie skutečně touží v sexu po dominantním přístupu a trochu neurvalém zacházení. Třeba na něco podobného čeká i moje choť, napadlo mě zpola v žertu. Jelikož ležela doslova na dosah ruky, zkusmo jsem ji plesknul přes zadeček v krajkových nohavičkových kalhotkách. Otočila se na mě, zvedla oči v sloup a zavrtěla hlavou. Ne, tudy skutečně cesta do klína mé ženušky nevede. Chvíli jsem se ještě oddával snění o vlnících se ňadrech a široké zadnici delegátky Lucie a pak, protože boule na mém pyžamu začínala být nápadná, jsem se radši zavrtal pod deku a usnul.

Krátce poté, co jsme druhý den ráno dorazili na pláž, mi začalo na mobilu vyzvánět neznámé číslo se zahraniční předvolbou. "Čau Hrabě, tady Lůca!", ozval se rozverný hlas delegátky a já telefon v šoku málem upustil. "Hele, mám pro vás tu dětskou postýlku. Můžeš se stavit na hotelu?" Mírně zmatený jejím živelným projevem i tím, že mi tyká, souhlasil jsem a opustil rodinné ležení. Lůca na mě čekala před hotelem, opírala se o malý fiat a vesele na mě mávala. Ta tam byla její přezíravá arogance a jakoby unavený mdlý výraz. Navíc měla na sobě letní minišaty s velkorysým výstřihem a sukýnkou končící těsně pod jejím sošným zadkem, které jí velmi slušely. "Mám to tady vzadu v autě, ale musíš mi pomoct, je to sakra těžké!", vykládala zvesela, když otevírala kufr svého minivozidla. Jak se do něj naklonila, instinktivně jsem se sehnul, abych jí pomohl, a využil přitom příležitost mrknout pod šaty, které se ji nebezpečně vyhrnuly. Ke svému úžasu jsem na chviličku zahlédl sevřené pysky nahé mušličky. Ta mrcha nemá pod šaty kalhotky! Úplně mě to zjištění rozklepalo, protože nabouralo mou teorii, že jsem včera v náhlém hnutí mysli Lucii řádně naložil, žádné pokračování ale není v plánu. Teď se mi ovšem plánů honilo v hlavě plno, když jsme spolu táhli po schodech dětskou postýlku a Lucka štěbetala o všem možném, jako kdyby mě znala div ne od školky. Třeba si nevyšla na ostro kvůli mně, pomyslel jsem si. Jen si hochu moc nefandi a nech věcem volný průběh. Když jsme postarší model dětské postýlky dovlekli do aparmtánu a složili, Lucka nahodila vítězoslavný úsměv a prohodila s rukama v bok: "Tak co, jaká jsem?" Mohutná prsa se jí přitom přelila ve výstřihu šatů sem a tam a já při vzpomínce na včerejšek, kdy jsem je svíral v rukou, pocítil silné vzrušení. "Pomalá a neochotná.", odpověděl jsem s úsměvem, aby se neurazila. "Zasloužila bys...", nadhodil jsem vzápětí udičku. Lucii přeběhl po tváři nezařaditelný výraz, otočila se ke mně zády, klekla si na postel a vyhrnula si šaty. "Zasloužím!", spíš zašeptala než řekla do ticha.

Sice jsem dík svému předchozímu šmírování přišel o překvapení v podobě pohledu na její nahatý zadek a zpola vyholenou mušličku mezi silnými stehny, to mi ale ani za mák nevadilo a v příští vteřině už moje dlaň dopadala na její půlky. Ochotně je nastavovala a roztáhla stehna tak, že mou ruku doslova pozvala, aby poskytla lehký, ale důrazný výprask i macaté kundičce, která pod mými plesknutími nádherně zrudla a začala vlhce mlaskat. Pták mi stál v pozoru, tvrdý na kámen. Vysvobodil jsem ho ze zajetí textilu a neodolal, abych jím Lucčinu prcinu několikrát nepoplácal, než jsem jím krásně vláčně zajel do horkého lůna. Vlhké objetí macaté kundy, vlnění půlek široké zadnice v rytmu přírazů a Lucčino tlumené hekání, to všechno vytvářelo vzrušující erotickou atmosféru. Zatímco včera jsem bojoval po několikatýdenní pauze s předčasnou ejakulací, dnes jsem se cítil v daleko lepší formě a projížděl jsem Lůce její frndu dlouhými a důraznými tahy. Sténala jako pornoherečka a z rozcapené buchty jí stékaly kundí šťávy až na stehna. Nahmatal jsem rukama její nadskakující kozy, které se jí při absenci podprsenky házely nahé ve výstřihu šatů a téměř přetékaly ven. Vytáhl jsem je za napružené dudlíky bradavek a důrazně je tahal, jak visela nahá z výstřihu. Lucie se tentokrát udělala daleko dřív, než jsem jí po divokém šoustání začal plnit pičku semenem. Ve sladké agónii jsem se zaklesnul rukama za její ramena, celou ji povalil a vrážel jí cákající čurák pod zadnici, do čvachtající kundy, až se udělala s hlavou zabořenou do prostěradla podruhé. Pak jsem na ni padnul, zcela vyčerpaný, svíral jsem jednou rukou její nadouvající se prso, zatímco druhu jsem jí mimoděk roztíral po břichu směs jejích šťav a mého semene, které jí zvolna vytékalo z kundy. Zůstali jsme tak snad dvacet minut, teprve pak vstala, zrůžovělá prožitým vzrušením i nastalými rozpaky. Upravila se opět s tím nepřítomným výrazem jako včera, něco zamumlala, pak se na mě usmála a trochu vratkým krokem vyšla ze dveří. Tepreve pak jsem se i já dal jakž takž do kupy a serval z postele prostěradlo, promočené stopami naší milostné bitvy, právě ve chvíli, kdy na dveře zaklepala uklízečka. S poněkud strojenou nenuceností jsem zmuchlané prostěradlo odhodil do jejího koše se špinavým prádlem, pozdravil a odkráčel na pláž.

Po zbytek pobytu jsem se už se zlobivou delegátkou nepotkal, ale myslet jsem na ni nepřestával. Zvlášť před usnutím, kdy mi manželka, kterou jedna dětská postýlka rozhodně nezvyklala v přesvědčení, že jsem naivní budižkničemu, dávala mrazivě najevo svůj nezájem. Smířil jsem se s tím, že si zkrátka vzpomínku na Lůcu odvezu jako neobvyklý suvenýr. Nakonec jsem ji ale přece jen potkal ještě jednou. V den odjezdu jsme se dopoledne vystěhovali z apartmánu a utábořili se v hotelové recepci, kde jsme s dalšími rekreanty přebývali až do večerního transferu na letiště. Tyhle dny by se ani neměly cestovkám platit, protože je to daleko spíš utrpení, než plnohodnotný den dovolené. Někdy odpoledne, kdy už ukňouranost dětí a tradiční protivnost mé ženy dosáhly dávno pomyslného vrcholu, objevila se najednou Lůca. Pobíhala po recepci s deskami a nějakými lejstry, až se jí kozičky pod halenkou natřásaly, a já se nenápadně snažil s ena ni aspoň usmát. Zprvu se zdálo, že mě snad ani nevidí, pak ale z ničeho nic zastavila u naší hromady bagáže a zašveholila: "Pane Hrabě, mohl byste prosím se mnou do kanceláře? Mám tu nějaké nesrovnalosti ve vašich palubních vstupenkách." Má žena hodila otrávený obličej a pro jistotu hned táhla obě děti k pultu se zmrzlinou, aby snad náhodou nějaké vyřizování nepadlo na ni. Já pak klopýtal za rázující Lůcou okolo recepce do malého kanclíku v jedné z postranních chodeb, na jehož dveřích bylo logo naší cestovky. Lucie mě postrčila dovnitř, otočila klíčem ve dveřích a táhla mě ke stolu. Okamžitě jsem se zmocnil jejích půvabů a mačkal je s neurvalostí pračlověka na lovu. Když jsem se jí ale začal dobývat do kalhotek, udýchaná delegátka mě zadržela. "Dneska nemůžu...", zavrtěla hlavou smutně. "Ale můžu tohle!", dodala se šibalským úsměvem a vzápětí už přede mnou klečela. Jako většina chlapů, i já orální sex miluju a vidět hlavinku ženské jako Lucie, jak kmitá nahoru a dolů po mém péru a tváře se jí nadouvají, jak mi ho saje, to byl pohled, který snad sám o sobě stál za celou tu dovolenkovou lapálii. Lůca byla přitom zkušená kuřačka; občas šibalsky zvedla oči a aniž by můj čurák pustila ze sevření rtů, zamrkala na mě očima a zatvářila se jako zkažená školačka, která se právě učí nemravnosti. Nebylo divu, že jsem po chvilce této její péče bouřlivě explodoval a Lucie měla co dělat, aby ten příval horké mrdky dokázala spolykat. Poprala se s tím nicméně výtečně, načež vstala, s úsměvem si teatrálně otřela pusu a zapředla: "Tak šťastný let a děkujeme, že jste si vybrali naši cestovní kancelář." K rodině jsem se vracel na trochu nejistých nohou a trvalo mi snad půl hodiny, než mi mozek zase začal fungovat. Ještě v letadle jsem dumal nad tím, jaká souhra šťastných náhod mi přinesla tyhle nezapomenutelné zážitky. Po přistání na Ruzyni jsem mimoděk nacvakal v autobuse cestou od letadla smsku Lucce: Děkuji své zlobivé delegátce. Za chvilku mi pípnula odpověď v podobě smajlíka. "A tak nebyla to špatná dovolená, ne?", nadhodila manželka cestou z letištního terminálu k parkovišti. Zdánlivě nepochopitelně jsem se rozesmál a přikývnul. Špatná dovolená to tedy skutečně nebyla.